هدف از طراحی این وبلاگ،پاسخ به هفدهمین پرسش مهر ریاست جمهوری، جناب آقای دکتر روحانی،می باشد
امید است مطالب این وبلاگ مورد توجه شما خوبان و تمام مخاطبین عزیز قرار گیرد.
- - - - - - - - - - - - - - - -
مدیریت وبلاگ: مریم رضایی

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

جستجو

سخنی از بهشت

بایگانی

نويسندگان

نظرسنجی

اوقات شرعی

=

پربازديدترين ها

پيوندها

تصاوير برگزيده

۰

داعش بسترساز حضور جبهه استکبار جهانی در منطقه است.

سیاسی


کد خبر: 382851 | تاریخ مخابره :۱۳۹۵/۳/۲۰ - ۰۹:۰۲ | سرویس: استان‌ها 58

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی:
داعش بسترساز حضور جبهه استکبار جهانی در منطقه است. علمای اسلام اختلافات را کنار بگذارند .
  نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که داعش بستر حضور جبهه استکبار در منطقه را فراهم می کند، تصریح کرد: علمای اسلام باید از فرصت گران بهای رمضان برای حل مشکلات کنونی مسلمانان بهره بگیرند.

به گزارش خبرگزاری» حوزه»از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، در پیامی با تسلیت شهادت شهدای مدافع حرم سردار رضا رستمی مقدم و سرهنگ قدرت الله عبدیان، تزریق خشونت به کالبد امت اسلامی، ترویج و تعمیق اختلاف در صفوف مسلمانان و بدبین کردن افکار عمومی جهانیان نسبت به اسلام و قرآن را از اهداف تکفیری های داعش ذکر کرد.

وی تصریح کرد: بهانه دادن به جبهه استکبار جهانی برای حضور در منطقه، نابود سازی میراث و آثار باستانی در کشورهای اسلامی، کشاندن سرمایه های انسانی به ویژه جوانان مسلمان به سوی  رویارویی و نابودی، کاشتن بذرهای عقلانیت ستیزی و  نارواگرایی اخلاقی در جامعه، بخش دیگری از کارکردهای مجموعه های خشونت گرای تکفیری در منطقه است.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به این که ماه رمضان برای مسلمانان فرصت بزرگی جهت بازسازی روحی، فکری، اخلاقی در سه سطح فردی، خانوادگی و اجتماعی است، خاطرنشان کرد: نقطه کانونی در این فرصت، عبودیت و بندگی خداوند است که اگر به درستی شکل گیرد تحولات سرسام آوری را رقم خواهد زد. حجت الاسلام والمسلمین مبلغی همچنین ابراز امیدواری کرد که علمای اسلام از این فرصت گران بها جهت حل مشکلات کنونی مسلمانان بهره بگیرند.


http://hawzahnews.com



نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی